Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier post ik tekeningen en bouwsels die ik maak.
Robin

maandag 5 juni 2017

de 3 DDDD power meiden

hallo allemaal ik heb weer een stad gebouwd en dit is de geheime politie!
de stad laat ik in het volgende blogje zien.




Dit zijn ze dan: de drie DDDD power meiden de geheime politie van de stad!

name: Emily                             
code: 004                                   
beroep: speedboot bestuurder




name: Emma                            
code: 001                                   
beroep: motorrijder                 



name: Isa                                  
code: 002                                   
beroep: bestuurder                  


de geheime politie organisatie heeft natuurlijk een naam.
hij heet: de DDDD.
Dit is de afkorting van De Dienst van buitenaardse Dimensies en Domeinen.
dit is een organisatie die werkt in de ruimte.
lees er meer over in een ander blogje




een geheime politie heeft natuurlijk ook geheime apparatuur.
die zie je hieronder

 de compleet uitgerusten RS-036 ontworpen door de DDDD
met bijvoorbeeld camera's en kanonnen en een ingebouwd navigatiesysteem + microfoon voor contact met de basis.

 Een kar met een boot die aan de RS-036 kan worden gekoppeld.

een driewiel scooter met ingebouwde radio die contact heeft met RS-036 en met de thuisbasis.
en ook nog muziek kan afspelen.



dit is dus de geheime politie meer over de stad vind je in mijn volgende blogje!
tot mijn volgende blogje!!!

als het af is staat hieronder de link

klik hier voor mijn nieuwe blogje


PS:
Ik heb ook nog een leuke video voor jullie...














Geen opmerkingen:

Een reactie posten