Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier post ik tekeningen en bouwsels die ik maak.
Robin

zondag 8 april 2018

Poppenhuis - prachtige nieuwe inrichting

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer!
Ik heb weer een gloednieuwe interessante blogpost voor jullie.
Want het poppenhuis heeft weer een nieuwe inrichting!
Dus laat ik maar snel beginnen...










Het poppenhuis staat op een andere manier waardoor ik een mooie woonkamer heb kunnen maken!
Ook heb ik nieuwe meubels.
Dit keer niet zelf gemaakt maar wel zelf neergezet.
Door de openhaard krijgt de kamer een mooi extraatje






Ook is het restaurant veranderd.
Er staan nu barkrukken en er is een mooie nieuwe tafel.
Hierdoor kon ik de oude tafel op de markt gebruiken.
Ook las je in het vorige stukje dat ik een openhaard heb toegevoegd.
Hierdoor heeft het restaurant een unieke uitstraling.


Hier zie je twee plaatjes van de nieuwe bar
















Ook de bakkerij is veranderd.
Er is bijvoorbeeld een nieuwe boekenkast voor kookboeken bijgekomen en een extra fornuis en oven.

 De nieuwe meubels in de bakkerij
De meubels vanaf de andere kant.

Verder is er een rommelzolder bijgekomen.
Dat komt doordat ik ruimte over had.


Ook mijn kamer is op de zolder waar hij eerst ook al zat.
Zoals je op de foto kunt zien is er ook en nieuwe haak waarmee je dingen van de zolder naar het restaurant of de bakkerij kan takelen.

Omdat ik een bed voor mezelf tekort kwam, (ik deelde eerst een bed met muisje) heb ik een bootje uit Malta (denk ik) gebruikt als bed.

Dit had ik vroeger ook al een keer gedaan dus ik wist dat het zou werken.



Hierboven zie je de nieuwe badkamer.
Ik kwam al heel lang een kamer te kort voor de badkamer.
Dus heb ik een opbouw gemaakt.
Heel mooi is de inrichting nog niet maar er is een begin...










Ook heb ik de slaapkamers aangepakt.
Hier zie je twee foto's van hoe het is geworden.
Alle kamers hebben nu een luie stoel.
Ikzelf vind dat best goed passen bij het poppenhuis.










Hier zie je hoe het eerst was.
Ook mijn fotomaaktechniek is vooruitgegaan want de nieuwe foto's zijn echt veel mooier....
















Er is ook een nieuwe  markt bijgekomen. Daar verkopen opa en oma hun spullen.
 Er is ook een mini bakkers winkeltje
 En boven is een opslag voor meel en noten.
Daarmee bakt opa zijn brood




De kas die in het vorige postje over het poppenhuis zat is er ook weer!!





Dit was mijn blogje,
Tot de volgende keer...
Groetjes Robino

PS:
Ik heb voor de fans ook nog een mooie video:

1 opmerking:

  1. Ik vind het geweldig! En ook nog een video met muziek erbij. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen