Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier post ik tekeningen en bouwsels die ik maak.
Robin

zondag 8 april 2018

De Verdwenen Stad - part 2

Brik loopt door de schemerige gang.
Hij is lid van het onderzoeksteam van de
DDDD.
Ze onderzoeken momenteel de Mysterieuze Mijn. Ze hebben de deur met veel moeite opengemaakt.Nu loopt hij door de gang van de mijn.

Sinds kort is hun boor veel verbeterd.
Nu gaan ze de mijn in.
Ook hun basis is uitgebreid.
Er is een heel nieuw stuk bijgekomen.
En na heel wat geploeter heb ik natuurlijk ook een robot toegevoegd aan de basis.

Hieronder zie je hoe de robot is aangesloten...



Nadat de onderzoekers de mijn in zijn gegaan zien ze iets heel moois maar ook...
...Griezeligs!!!!!!!








Achter de mijn ligt namelijke een verborgen stad...
De Verdwenen Stad!
Dat is de grootste spookstad van de hele wereld.

Eigenlijk wil Brik nu heel hard wegrennen maar ze zijn hier niet voor niks, ze moeten de hemelkristallen vinden.

Uiteindelijk komt het onderzoekteam terug met heel veel buit.
Daarna word het kamp opgeslagen.
En ze trekken verder.

Bedankt voor het lezen!!
Groetjes Robin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten