Welkom

Welkom op mijn blog.
Hier post ik tekeningen en bouwsels die ik maak.
Robin

woensdag 26 oktober 2016

lego friends huis


Hallo, ik heb nu een LEGO friends  huis 
gemaakt.
Dit is een foto van de deur van de keuken:



 Maar het mooiste zijn de paarden vertrekken.

Er een foto van: 
 Dit is Hilde en  ze is een paardenmeisje en verzorgt Fame

en rechts zie je Mia, en ze aait Blazine.










En nu zei je Emma, ze verzorgt Lila het zwarte paard.
Lila staat in een bad en word schoongemaakt.






En nu zie je Mocca mijn lievelings- paard
Hier een foto:
 Mocca's  stal staat naast de voederbakken en bad.

slaapvertrekken van paardenmeisjes


 Er is boven in de slaapvertrekken van de paardenmeisjes ook een stal.
(In dit geval staat Mocca er.)

In de slaapvertrekken worden ook de uniformen en zadels bewaard.
(cap,s ook.)












slaapkamer van Emily





Emily,s kamer grenst aan de gang.
En ze heeft een rood bed met geel kussen
Emily,s kamer heeft: een boekenkast,bureau, ladekast, bed en nachtlampje,

ingang, gang en keukendeur



                                                                    gang









                  voordeur (ingang)
 keukendeur


en dit is de keuken
en links zie je de ijswinkel
in de ijswinkel verkopen ze ook koekjes

 hier zie je het bed fee





1 opmerking:

  1. Nou, dat is wel een heel leuk huis geworden hoor. Ik zou er best in willen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen